28 Haziran 2016 Salı

burçin teyze

burçin teyze ben gaziantep`ten mert.ben 1,84 buyunda esmer yapılı ve düzgün bir vucuda sahıbım .cevremde hep beyenılen bir kişilige ve cekici bir fizigimin oldugunu bir çok kişiden duydum.hemen hikayeme gireyim. halamların evi bize çok yakın.haftada birkaç gun ugrarım. halamın kocası sık seyahat eder.bende sık sık orda kalırım. birde halammın komşusu burçin teyze var. 35 yasında tabiri caizse taş gıbı hatun.hemde dul.bir bankada çalısıyo.tek başına yasıyor.bende sıcak kanlı oldugum için aramız cok iyidir.hep sakalasırız.tabı gençliğin verdıgı arzularla hep onu dusunup kendımı tatmın ederdım.yine bir gun halamlara gittim.kapıyı çaldım evde kımse yok .bu arada burçin teyze çıktı .halamların evde olmadıgını soyledı . tam gidecektım, buraya kadar gelmıssın gel bıraz oturalım dedı.bende hemen kabul ettım. uzerınde hava sıcak oldugu içinkısa dar bir bady altında kisacık bır şort.kalcalarını iyice sarmiş.balkona geçtik ben bi çay pişireyimde içelim dedi.ok dedim.kapıdan ben dikizlemeye başladım eyıldık ce sortundan gozuken pembe tanga sı beni iyice deli etti.birden benim kendini izlediğimi fark etti.gülümsedi.sandelyeye oturdu.ama daha farklı bakıyodu.5 yıllık dul kadın nasıl yanıyodu anlamdım.teklıfın ondan gelemesını bekledım.konustugumuz yerde bacaklarını bırbırıne surtmeye başladı.bende normal bir hareket gibi sikimi kasimiş gibi yaptım. artık ikimizde birbirimizi iyice arzular olduk.içeri çaya bakmaya gitti.arkasından yapışdım.boynuna hafif öpücükler kondurdum.kulak memelerını somurdum.nefes alısları hızlandı.altan goguslerınısıkmaya basladım .dudaklarımız kenetlendi.sankı kemırıyor.oylesıne ateslı opuyordıkı anlatamam.yavas yavas ustundekı bady yi çikardım.altında sütyen yoktu.o yasına ragmen goguslerı çok dikti. başlarını yalayıp isirmaya basladım.koltuk altından gelen müthiş deodorant kokusu beni daha da cıldırttı.şortunu indirdim tangasını yacektım dılımle becerıyordum.ıhhhh ıhhh demeye başladı. o an bir kez bosaldı.ben boyle hararetli bosalan bırı gormemiştim. sira sende didim.sıkımın basını azına aldı.vakumgıbı ekmeye başladı yavaş yavaş iyice azına soktu.dayanamıdım bir posta azına attırdım.tekrar hiz bozmadan devam etti. benimki tekrar canlandı.basına tukurdukten sonra bacaklarını ayırdım.tıraşlı amına bırden kokledım ahhh deli etti benı soonrasını anlatamicam

7 yorum:

  1. MERHABA İSTANBUL VE TEKİRDAĞ CİVARINDAN EVLİ DUL BEKAR MUTSUZ BAYANLAR EVLİCİFTLER 3CÜ ARAYAN ÇİFTLER BEN ARDA DÜRÜST CİDDİ VE SIRDAŞIM GÜVENİLİR DENEYİMLİYİM ARAYIN VEYA MESAJ YAZIN TANIŞALIM GÖRÜŞELİM BEKLİYORUM

    NOT;HERŞEY GİZLİ KALMAK ŞARTIYLA Whatsapp Var

    0554 120 10 93

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Slm ben k.marastan hakan 34 yaş 178 85 esmer tenliyim gizlilik içerisinde bayanlar ve çiftleri bekliyorum skype hayalim_sin46@hotmail.com cep 05548559100 wahatsap var

      Sil
  2. MERHABA TÜRBANLI VE KAPALI SEXY BAYANLAR EVLİCİFTLER 3CÜ ARAYAN ÇİFTLER BEN ARDA DÜRÜST CİDDİ VE SIRDAŞIM GÜVENİLİR DENEYİMLİYİM ARAYIN VEYA MESAJ YAZIN TANIŞALIM GÖRÜŞELİM BEKLİYORUM

    İSTANBUL AVRUPA YAKASI

    NOT;HERŞEY GİZLİ KALMAK ŞARTIYLA Whatsapp Var

    0554 120 10 93

    YanıtlaSil
  3. Olgun yaşlarda yüksek okul mezunu sırdaş saygın beyim olgun yaşlarda kültürlü çiftler yalnız bayanlar arayın sırdaşınız olayım arayın asla pişman olmazsınız saygılar 05323714967

    YanıtlaSil
  4. selam istanbuldan bekar seks konusunda çok iyi olan öğretmenim. Seksi doyasıya yaşamamış ve hayallerinde kalmış olan ve artık yaşamak isteyen sen güzel bayan 0 546 238 82 94 artık bunu değiştirmek ve güzel bir seks yaşamak ve bununla birlikte mutlu olmak istermisin o zaman cesur bir adım ay ve beni ara 0 546 238 82 94 böyle düşünen farklı tatlar arayan kaçamak isteyen kendisine uzun süreli bir ilişki arayan ya da sikici arayan 0 546 238 82 94 genç bekar evli dul olgun açık ve turbanli ama bunu gerçekten yaşamak isteyen cesur ve kararlı bayanlar arasin 0 546 238 82 94 hayatta cesur ve kararlı adımlar atmazisen mutlu olamazsın hadi kendin için cesur ve kararlı bir adım at ve beni ara 0 546 238 82 94 durma ara eğer cesur adım atıp aramazsan güzel ateşli ve tutkulu bir seksin sonunda yasayacagin mutluluğu kaçırıp pişman olursun 0 546 238 82 94 numaram ozele aciktir

    YanıtlaSil
  5. İDDİALIYIM TAŞ GİBİ YARRAMLA SABAHA KADAR SİKİŞMEK İSTERSEN ARA 0535 3205380 WHATSAP VAR

    YanıtlaSil
  6. Merhaba, Mutsuz ve Doyumsuz Bayanlar Adana ve çevresinde yaşayan, Reel birliktelik düşünen, Gizlilik ve Güven İçerisinde İlişki Arayan Seks'te Sınır Tanımayan ve Ne İstediğini Bilen Doyumsuz Bayanların Mesajını Bekliyorumm
    0545 352 25 52 Özele Açık ! Skype™: Dost_erkek01 Whatsapp var

    Merhaba, Evli Çiftler Eşi için Büyük ve Kalın Düşünenler.. ( Fotoğraf ispatlı ) Eşinizin Mutluluğuna Engel Olmayın 0545 352 25 52 Özele Açık! Whatsapp Var Skype™: Dost_erkek01 Not:Tek Erkeqim.. Deneyimim var.

    Merhaba, Grup seks fante*zisini gerçekleştirme düşüncesinde olan Kararlı Samimi Paylaşıma Açık Gizliliğe Önem Verenler

    * Evli Çiftlere 3. Tek ERKEĞİM!

    * Kocasının yanında bir başka tene dokunma arzusu olan

    * Tost olmayı arzulayan bayanlar

    * Karısı gözlerinin önünde başka bir tene dokunurken aldığı hazzı görmek isteyenler beyler

    * Sizi tanıyan sizin hassasiyetinizi bilen gizliliğe önem veren deneyimli güvenilir sırdaş samimi dost olarak tanışmak isteyenler

    * 0545 352 25 52 Özele Açık ! Skype™: Dost_erkek01 Whatsapp var

    YanıtlaSil