2 Ağustos 2016 Salı

patronumun karısını evinde siktim

patronumun karısını evinde siktim Slm ben 16 yaşlarında ist gelmiştim ve küçük oldugumdan kimse iş vermiyordu sokaklarda kalmıştım ve bir sabah vakti açtım ve bir işyerine girib aç oldugumu söyledim oda bana burda çalışırmısın dedi bende evet ama kalacak yerim yok dedim oda burda kalırsın dedi tekstilde çalışmaya başladım ve ustam bana bu gece yemege bize gideceyiz dedi bende olur dedim akşam ustamlara gittigimde hanımı ona istersen bizim yanımızda kalsın ustamın çoçukları olmadıgından bana bizim evde kalabilirsin dedi ve ondan sonra olaylar başladı yaşım 18 dı olmuştu ustamım hanımı beni tahrik ediyordu birgün ustam bana mesut bugun eve saat 2de gıdecegımı ve gıderken yolda içeçek almamı söylemişti bende tamam dedim eve giderken gözüme Erotik dergi deydi bende alıp eve gittigimde odama geçip okumaya başladım biryer geldiki aletim adede patlayacak oldu o sırada birden içeri ustamım hanımı geldi ve şaşırı verdi sonro ne okuyorsun dedi bende derg iyi verdim yanıma oturup okumaya başladı ve istersen aynısını yaparız dedi bende gülümsedim sonra dedimki bir şartla oda söule dedi neden çoçugunuz olmuyor dedim oda ustamım kısır oldugunu evlendigimizden beri beni doyurmadıgını söuyledi ve ben aletimi agzına verıp yalamasını söyledim sonra domaltıp arkasından dilimimle yalamaya başladım sonra amına girip boşalana kadar gidip geldim devamı sonra....

4 yorum:

  1. 4:26
    slm batuhan ben istanbuldan numaram 05318801471ateşli azgın EVLİ BEKAR DUL BAYANLAR arayın tanısalım görüşelim gizlilik içinde buluşalım sınırsız sex yasayalım uzaklık ve yaşınız sorun degil sms watsap lina viber var mutsuz sana ara

    YanıtlaSil
  2. Ankara Keçiörende Oturan 32 yaşında 1.78 Boy 68 Kiloda Olgun 05396937274 Sekste Sınırsız Sert Sikici Geç Boşalan Beyim Boşalmam 35 45 Dakika Sürer İtinayla Am Yalarım Sert Ve Kalın Seven Amı Cayır Cayır Yanan Vıcık Vıcık Sulanmış Saksafon Çekmeyi Seven Dul Azgın Evli Mutsuz Ateşli Arzulu Doyumsuz Olgun Tombul Yaşlı Şişman Sırdaş Ankaralı Yanlız Bayanlar Ayrıca Eşi Türbanlı Swinger
    Seks Partisi Deneyimliyim Eşi Pasif Kocalara İzlemek İsteyen Evliçiftlere Tecrübeliyim 3.Cü Sırdaş Olurum Güvene Gizlilige Hijyene Önem Veririm WhatsApp Var Ekleyin Arayın
    Mesaj Atın Tanışalım Bekliyorum 05396937274

    YanıtlaSil
  3. Merhaba, Mutsuz ve Doyumsuz Bayanlar Adana ve çevresinde yaşayan, Reel birliktelik düşünen, Gizlilik ve Güven İçerisinde İlişki Arayan Seks'te Sınır Tanımayan ve Ne İstediğini Bilen Doyumsuz Bayanların Mesajını Bekliyorumm
    0545 352 25 52 Özele Açık ! Skype™: Dost_erkek01 Whatsapp var

    Merhaba, Evli Çiftler Eşi için Büyük ve Kalın Düşünenler.. ( Fotoğraf ispatlı ) Eşinizin Mutluluğuna Engel Olmayın 0545 352 25 52 Özele Açık! Whatsapp Var Skype™: Dost_erkek01 Not:Tek Erkeqim.. Deneyimim var.

    Merhaba, Grup seks fante*zisini gerçekleştirme düşüncesinde olan Kararlı Samimi Paylaşıma Açık Gizliliğe Önem Verenler

    * Evli Çiftlere 3. Tek ERKEĞİM!

    * Kocasının yanında bir başka tene dokunma arzusu olan

    * Tost olmayı arzulayan bayanlar

    * Karısı gözlerinin önünde başka bir tene dokunurken aldığı hazzı görmek isteyenler beyler

    * Sizi tanıyan sizin hassasiyetinizi bilen gizliliğe önem veren deneyimli güvenilir sırdaş samimi dost olarak tanışmak isteyenler

    * 0545 352 25 52 Özele Açık ! Skype™: Dost_erkek01 Whatsapp var

    YanıtlaSil
  4. 38 yasindayim ciddi sevgili olacak guzel bir iliski icin sadece evli ve dul Bayanlari bekliyorum 0543 890 94 85

    YanıtlaSil